26 Ağustos 2018 Pazar

Merhabalar

okyanustarih

 Merhabalar,

       Bu blogda çeşitli tarihi konular hakkında yazılar bulabilirsiniz. Hemen baştan söylemeliyiz ki yazılarımızın çoğunun kaynağı yazı içerisinde verilmektedir. Bir tarihçi değilim tarih meraklısı birisiyim. Merak ettiğim araştırdığım olayları bu blog aracılığı ile sizlerle paylaşıyorum. Yeni baştan bir tarih yazmıyorum. Aksine tarihçiler tarafından yazılanları sizlere iletmektir amacım. Tarih konusunda internet ortamında yaşanan bilgi kirliliğinin bir nebze de olsa kaynaklara dayalı temizlenmesi adına bu koca okyanusa bir ufak taş atmaktır niyetim. Umarım yazılarımız hoşunuza gider ve çevrenize bu blogu iletmek için can atarsınız.

    Saygılar.

1 yorum:

  1. Blogunuzu zaman zaman ziyaret ediyorum. Çok güzel çalışmalarınız var. Başarılarınızın devamını dilerim. Benim de daha dört aylık bir blogum var, bu konuda çok bilgi sahibi değilim. Benim blogumu da zaman zaman ziyaret etmek ve yorum yapmak suretiyle desteklemenizi bekliyorum. Herkese iyi çalışmalar dilerim.

    YanıtlaSil

LÜTFEN!

Kötü amaçlı ve Argo yorumlardan kaçınınız!

Kitap